Terlewat sudeehh !


Assalamualaikum ^^
Sebenarnyer dah lama nak buat post nih tapi ada seekor 'nenek' pengacau , dah tua kerepot nak mampus sampai tinggal tulang jer .. Okey , Happy New Year ! 2011 dah berlalu *sobsob* goodbye .. 2012 *smile* welcome .. Apa azam thun bru korang ? Hmm , aku *kerutdahi , garu kepala* ..

- Jadi ank yg baik *insyallah*
- X mahu mengejek org lgi *effect pada diri sendiri*
- Naik kelas 
- Tumpuankan perhatian dlm kelas *kuat bersembang :P*
-Jaga pandangan mata ketika berborak dgn lelaki 

Hahahaha .. hope bleh buat semua nih .. doakan aku erk .. Esok nak sekolah ! Yeah , x sabar nak melepaskan rindu kat kekwn aku ,, and aku berharap thun nih x mau merajuk-2 lgi .. dah besar kan ? jadi kena matang ckit .. tak nak bergaduh dgn kekwn kerna ia akan menyebab kan aku kuat menangis .. Kepada kekwn yg nak balik asrama tuh syok lah korang msuk sklh lmbt ckit .. Korang jgn lupakan aku , calling-2 tau ! jgn risau facebook kan ada .. :)) Amizah aku rindu giler kat ko .. Kita dah jauh , ko call lah aku selalu *org kat sini nak jimat kredit :P* .. hahak , apa pon aku senang dgn 2011 aku , tapi x mengalah kan 2010 kan ? hikhikhik ..

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥