Mention in Me






Assalamualaikum ! Ya .. NEW LOOK ! Mcm mne okey ? Mana lgi okey yg dulu atau skrg punya ? Hakhak , dah puas dgn yg dulu punya jadi tukar lah .. Lgpon dah lama teringin nak tukar bloq nih warna pink .. Sweet sweet gitu ! X nampak sarat sngt and nmpk sikit kebudak budakkan .. Sesuai dgn imej Nadia sendiri .. Nmpk bersih and kemas .. walaupon ia x secntek mcm kekwn yg lain , tapi i'm proud with it .. Ini ialah salah satu tempat yg bleh Nadia cuahkan segala yg terbuku di hati .. 


Klu korang terasa hati dgn apa yg tertulis di bloq nih , Aku mintak maaf sngt .. dan klu korang rasa menyampah korng bleh keluar dri sini and dont' u dare to come here again ! Respect me and I will respect you .. And klu korang rasa yg nih lgi cntek drpd yg dulu , like post nih wokey .. And klu korang rasa sebaliknyer bleh comment kat shotbox aku .. Sekali lgi aku mintak maaf klu aq ada buat salah .. *asal aku ckp mcm org nak mati nih 0.o .. Kekdg kita sendiri x sedar yg kita singgungkan perasaan org lain .. Sampai si sini dahulu , klu ada panjang umor kita jumpa lagi .. Bye , bye .. 

feetnote : bukan aku sorang jer yg salin 'pakaian' , adsek aku pon sama , korang tgk jerlah nanti !

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥