No Say That Words XP



Assalamualaikum . Hari ni , ialah hari pertama i'm doing a post for this year ! yeah , give a big clap ! huuuuhhh , tengs you i'm know i'm cute :P *broken english* okey , i'm know you guys miss me , right ? me too ! *wipe tears* okey , how my new class ? so far , so good .. kekwn sama jer org yg saya kenal , cuma saya dpt kwn bru ! wee , tapi bukan satu kelas , tak mengapalah time solat bleh jumpa :D .. But satu jer yg x suka , my guru kelas , OHGOSH ! you know 24 jam she talking in ENGLISH ! Huh , mau aku x naik hantu , bayangkan 24 jam , dia asyik berckp bahasa english jer , bukan yg bahasa english bacis tapi yg power punyer tuh , mmg lah bleh paham sikit-2 tapi x kesian ker kat kekwn yg lain diorg x phm langsung aper yg ckgu tuh ckp .. "angguk jer lah".. yg bebudak lelaki pulak , pusing belakang buat memek muka , lagi kurang ajar .. huh , suck ! okey , aku dah x nak ddk dekat dgn Mail lagi , so aku lari jauh drpd dia and the gang , dan skrg aku terpaksa melayan kerenah si Firas yg suka mengacau org , berkedut muka aku tahan marah kat dia , nak marah x smpai hati .. x marah kang dia makin mengada .. yg si Syukri nih pulak , nasib baek dia x kacau aku , dia kacau Hajar jer *selamat* tapi dia asyik toleh ke blkg jer , pastu curi-2 dgr kitaorg bergosip & tenung kitaorg lama-2 .. budak nih mmg nak kena cepuk ! kang aku cepuk melalak menangis pastu mengadu kat mak dia .. ish , x baik lgpon kitaorg nik berjiran kena lah jaga tatasusilah kan ? 

Beside that , aku dpt jawatan dlm kelas sebagai setiusaha .. hmm , tahu x saper yg calon kan akuu Zul kot ! x sangka dia ingat kat aku lagi , hahak .. Hajar jadi penolong , syok lh tuh dpt berkerja dgn Mail :P kidding lol beb ! Aku pon x thu setiusaha tuh kerjanyer mcm mne ada hati nak pegang jawatan tuh ,, puuhh ! hampeh .. 
k lah cukup utk entry yg nih , jom terjah entry lain .. bye 

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥