tweetland


heyy you guys ! x thu nak buat aper dah bosan super double nih . Tadi bukak twitter , best jugak... Sebenarnyer dah buat lama , tapi x guna sebab nmpk membosankan ! Tetiba terdetik nak bukak jadi melekat pulak .. mcm-2 nak tulis ! sebenarnyer x bosan pon klu thu guna , dulu aku x mahir nak guna tuh bosan ! so , bila dah belajar ckit-2 dgn buddy aku nih makin pandai ! first time aku rasa fun giler ! Muahahaha , cemburu jugak tgk Dik Elisa punyer tweet , bru buat dah ratusan lebih dibanding aku nih . Memalukan btol  >_<
Tak perlah dia setiap hari bukak mmg tweet dia bertimbun smpai nak tertimbus ! Hikhikhik , ni nak tnyer korang , saper yg btol-2 phm konsep copycat tuh ? bukan aku nak jadik benda alah tuh , sajer nak bertnyer  , menambahkan ilmu pengethuan kata kan ?
bubye ! nak bertweet lgi nih  ^_^

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥