What's about you ?



HYE !! yeah , setelah aku dpt kebenaran beli henpon baru ,, perasaan gembira melonjak-2 ! well , dah terlalu lama x beli henpon ... So , aku dgn adik aku terlalu bersemangat utk kumpul duit sehingga kitaorg TAK MAKAN kat sklh ! Huh , time tuh kena tebalkan muka , mintak orng belanja. Duit aku dah terlebih cukup sebenarnyer ,, tapi saja jer nak " ikat perut " mcm adik aku .. huhu . So , aku selalu tanya kekwn aku henpon mne yg okey ... Tapi , diorg bukan thu sangat ...


NOKIA X2-01
BLACKBERRY CURVE 8520

                                             Samsung E2652 Champ Duos

                                                 Samsung S3850 Corby II

Nih beberapa henpon yg dpt aku senarai pendek kan ... Aku tgh pilih satu dari 4 telefon nih . agak confused dann keliru .. Setiap satu ada keburukannyer ... 
GTG , petang nih nak gi jalan-2 dgn jiran bab nak tgok henpon X2 dia tuh .. mne lah thu aku jadi beli yg tuh ker .. BYE :)

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥