Semalan kan ...


HYE !! Semalamkan kita gi Putrajaya ! buat apa ? adalah .. Hehe , x derlah tgok orang sakit kat Hospital Putrajaya tuh .. kwn mak kita dia kena masuk hospital sebab ada kanser payudara .. Bunyi dia pon dah seramkan :P Dia baru lepas kena bedah , patu next week kena buat kimo .. Klu tgok muka dia mcm orang sihat jer .. tak nmpk mcm orang sakit pon . Mama ckp dia kuat , sebab tuh lah dia x tunjukkan kesakitan yg dia alami . Malam tuh , dia ada kenduri kawin tapi x pergi lah bab keadaan kesihatan dia x izinkan .. tapi , sayang klu x gi  bab kenduri kawin tuh buat kat TASIK PUTRAJAYA ! mesti orang kaya kan ? sayang betul x gi .. 
Sampai sana jumpa Kak Fiqqah .. rindunyer kat dia * maklumlah dah lama x jumpa * Salam dgn dia , and tetiba dia ckp " tingginyer Dirah " * sedikit bangga di situ * .. Yelah , aku lebih tinggi dari pelajar Kolej .. mmg pelik bunyinyer . " mesti tinggi sebab kasut " Hello , x main lah mcm tuh , natural okey , kak ! Lepas berbasi basi , kitaorg pon otw nak balik .. Kwn mak kita ajak gi rumah dia , tapi jauh sngt . 45 minit dari Putrajaya , mmg x lah nak pergi *lain kali jelah* 



dah alang-2 sampai Putrajaya , xkan nak balik terus kan ? So , kitaorg cadang nak gi Alamanda.. walaupon skrg duit tgh pokai . Cuci mata jelah jwbnyer .. Lepas berjalan-2 mengeliling Alamanda kitaorg decide nak gi makan memandangkan perut masing-2 dah lapar .






Lunch aku Nasi Campur + Apple Juice .. Dah kenyang kitaorg pon nak gi balik . Sebelum balik , kitaorg main games dulu kat bawah .. Dan aku main games tembak itik guna air .. hahahak . semestinyer itu games bebudak :P  Next , aku gi ladies room skejap .. Dan aku keluar dari situ dgn seluar yg basah !! -_-  Semestinyer itu perkara yg memalukan . *mcm kencing dlm seluar pon ada* Susah aku nak cover .. Nasib x ada sesiapa yg gelakkan aku . dah lah time tuh Irfan tgh nangis ,, bermakna bnyk mata akan pandang Irfan and seterusnyer pandang aku . *jln laju* and guess , aku x bgthu mak aku .. hahk , bye :3
♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥