Moving Out !?


Assalamualaikum >.<  Me again in front of the lappy .. Kepala terasa berat sngt , tapi mesti diteruskn utk menyiapkan entri nih .. Moving out ? Meaning ? Maknanyer aku nak pindah rmh ! Eeehh , knp ternganga mulut tuh , tutup cpat nanti lalat msuk ! *ppwwwff* .. Betollah, korang ingat aku main-2 .. Xnak percaya sudah ! Perabot semua dah beli , tinggal nak angkat barang jer. Knp kitaorg pindah ? Sebab , rmh yg kitorg dduk skrg nih , rmh sewa jer , lgpon mak aku x betah dgn jiran-2 kat sini .. Kitaorg ada satu lgi rmh kat Terengganu .. Mula-2 fikir baik pindah kat sana jer , tapi dah semua nak dduk sini .. Jadi , beli satu lgi rmh kat sini .. Lgpon klu aku pindah kat sana , nanti korang rindu pulak , kesian nanti :p  Kitaorg nak pindah kat mne ? Adalah , yg pasti kat Malaysia ,, hahak ! X bleh bgthu , x suprise lah nanti .. Biarlah aku cari ketenangan kat sana .. Kitaorg plan nak pindah cuti seklh nih , tapi x sempat siap ;(  So , kitaorg target 25 hari bulan nanti .. Insyaallah .. Yg aku paling x sabar ialah , aq ada bilik sendiri ! huhuhu , best ! x payah lah aku berkongsi dgn Adek aku yg pemalas tuh ! Lg satu , senang bab dkt dgn sklh *alamak , terbgi klu* nanti bleh lah ajak kekwn selalu dtg rmh .. Hmm , nak ckp apa lgi ? hah , hari tuh beli brg-2 dapur sempena rmh baru .. So , tgok jer lah gmbr nih !





sory , gmbr x seberapa clear sebab diambik guna phono jer , hihihi 

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥