Antara Dua ?

Assalamualaikum ^^ Happy holiday !! OH YEAH ... so , how you holiday ? me ? of course its boring ! Tapi hari tuh dah manfaat separuh dari cuti sklh dgn aktiviti yg berfaedah .. Aku gi ceramah motivasi kat surau .. *dgr ceramah ? Mcm pelik jer* x der lah sebenarnyer surau tuh dkt dgn RUMAH BARU ..*what , rumah baru ?* nanti lah aku cerita kat korang .. Fatihah yg ajak sebenar , then fikir bukan buat apa pon .. so , ikut jerlah nanti bleh kenal jiran-2 kat sekitar taman tuh .. Hmm apa lgi ,,, hah aku dpt kwn bru , nme dia Iskandar .. Lelaki , dia lelaki kedua yg pernah hadir dlm hidup aku sebgai kawan baik .. yelah , aq bukan ramai kwn lelaki pon .. sebab ramai lelaki x sekepala dgn aku .. bru kwn sekejap dah gadoh .. tapi, bukan aku yg mulakan .. diorg tuh , aku ckp sekadar kwn diorg nak lebih .. so , jadi lebih baik x pyh kwn langsung ! Then , ramai yg ckp aku dgn Iskandar couple .. Even adik aku pon gosipkan aku dgn dia .. Ish , aku x ada apa-2 dgn dia lah .. Smpai jer kat surau tuh , terkejut aku nmpk Iskandar ada sekali .. OMG , dia akan jadi jiran aku x lama lgi .. Hurm whatever lah .. Korang thu masa kat sana , ada sorang abg dia selalu tgok aku dari jauh .. huh , geramnyer sepnjg hari tuh aku hilang mood , bukan aku perasaan mmg btol pon .. Dia asyik nak ambik gmbr aku jer .. aq dah mengelak , tapi dia dpt jugak .. Pastu , kwn dia ckp dia rindu kat aku .. Ada aku kisah ? :P Klu ko x ambik gmbr aku hari tuh , kita bleh jadi kwn tau .. so , salah ko sendiri .. Nmpk jer alim -,- Dah lah malas nak ckp tntg dia , setiap kali teringat mesti menyirap darah nih ! Dont' worry , awal-2 lgi aku dah block dia kat fb .. yelah , sebelum dia tgok pic aku kat fb kan .. Aku x pernah benci org seteruk nih , tapi aku x thulah knp dgn dia aku keras hati sngt ! Mungkin kesalahan dia "mengmbil gmbr org senyap-2" terlalu besar utk aku .. 

Setiap manusia , melakukan kesalahan .. tetap x semua kesalahan bleh dimaafkan dgn mudah -,-

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥