The Results .

Hello uolls :) Dah tgk results korang ? So mcm mne ? Ok atau Ko ? Yang dapat results yg baik tuh , tahniah diucapkan . Yang kurang bernasib baik tuh , jgnlah sedih . Walau mcm mne sekalipun results anda , berbangga lah . Sebab sekurangnya anda dah mencuba :3 Results aku ? Alhamdulillah , semua lulus :D Lepas aku tgok results , aku terus demam wohh . Hahaha . Lawak pulak aku rasa . Maybe aku terlalu berusaha keras utk results aku kowt . Tuh yg sampai demam . Lepas dpt tahu si Hajar dpt lagi tinggi dari aku , terus dpt batuk dgn selsema . Haha . Kalau penyakit aku x sembuh , jaga ko Hajar ! Muahahaha *devil laugh* 


Aku dah dpt bayangkan mcm mne kehidupan aku tahun depan sebagai PMR canditates . Ngeri mehhh . Hahaha . Bulan 12 aku dah busy berdating dgn buku . Itu pasti . Hehe xD . So , beberapa hari yg tinggal sebelum bulan 12 ni , digunakan untuk online sepuasnya . Oh yeah ! Haha . Semalam sampai pukul 4 pagi aku online . Ish3 *teruknya anak dara* :p Kan x pasal2 kena tinggal sebab bangun lambat *padan muka* -.- 
Jgn lupa doakan aku cepat sembuh . Hehew :D

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥