Berikan saya masa ~


HYE ,, aku nk tanya korang semua pernh buat salah ? mestilah pernahkan .. Aku lgi-2 lah pernah. kita semua just manusia biasa .. Kecil hati , marah and merajuk dgn kwn itu perkara normal . Sampai bila aq nak tahann klu setiap hari dimaki and diejek mcm nih ? Come on lah .. AQ bukan sekuat Nabi yg bleh sabar dgn semua nih , kesabaran aq ada limit jugak . Kekadang aq kena buat sesuatu yg berada di luar jangkaan aq sendiri . Bukan tujuan aq nak buat ' kwn ' aq rasa bersalah ,, but just nak bagi pengajaran .. Bersabar ? Aq dah penat dgn semua tuh . Aq dah puas kena ejek ,, aq bleh jer nak ejek ko .. PENDEK GEMUK !! Tapi , kenapa aq x pernah ckp setiap kali aq gaduh dgn ko ? Sebab aq NAK JAGA HATI KO ! But , unfair lah klu aq sorang jer yg nak kena jaga hati ko .. Hati aq ? 


AQ bleh accept ko punya maaf ,, but aku perlu kan masa utk semua nih .. Sory klu aq x jwb ko punya col .. Bukan aq sengaja x nak jwb * dah ko col aq time aq tgh tidur mcm mne aq nak jwb * KO fikir aq suka ker nak block fb orang sesuka hati ? 
Tntg aq ckp ko GELABAH tuh , thu p0n ko rasa marah .. Mcm tuh perasan aq setiap kali ko ckp aq mcm tuh .. KO X PHAM AKU ? Kwn aq jer yg bleh pham aq ,,  maybe ko belum cukup kenal aqu ..
Bukan niat aku nak buat ko rasa bersalh , but just nak bgi pengajaran .. Aq x pernah paksa ko berkwn dgn budak GEDIK mcm aq .. 

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥