My strength ..*


Assalamualaikum .. Huh , aku kehilangan dua org kwn dlm satu masa ;(  HUH , memula aq kehilangan kwn baru aq Ain .. x smpai seminggu dia masuk kls aq , tetiba dia pindah . dia ckp sklh nih x sesuai utk dia .. Yg kedua , aq kehilangan kwn kecik aq , Fatin ;( .. Muahhahahha , nak meraung !!! Yelah , dia dpt 8A , sebab tuh ckgu naikkan kls dia .. MMg lah kls tuh , sebelah jer .. Tapi , jarak yg singkat lah yg memisahkan hubungan tau ! First time dpt thu , SEDIH SNGT ! Mmg nak nangis time tuh jugak .. Uzma ddk sebelah dia nak menangis teruk gila ! aku tgk dia menangis lgilah aq rasa sedih .. Yelah , kang klu aq nangis kembang hidung si Fatin nih .. * diorg bersedih utk aku * :P Fikir nak tahan , balik rmh baru nak nangis tapi , time agama uztaz buat lawak .. Jadi , semua kesedihan berarak pergi ..
Fatin , ko baca erk apa yg aku nak merapu nih :P
Fatin smpai hati ko tinggalkan aku ? Ko ckp ko nak sentiasa berada di samping aku ,, tapi knp ko nak tinggalkan aku .. Ko snggup biarkan aq hadapi semua nih keseorgan ? Yes , mmg lah aq ada kwn lain dlm kelas nih ,, tapi , yg rapat dgn aku since darjah 6 ko kan ? Semua org nak tinggalkan aku ! Zahra , Amizah and skrg Fatin ? Semua kekwn rapat aq tinggalkan aku .. Tapi , mmg salah aku jugak kan ? siapa suruh kwn rapat dgn org yg pandai .. lain kali aq kena cermin diri aq dulu kan ? yelah , aq x sepandai korang .. Tapi , terus terang aq ckap "korang bertiga kekuatan aku " Tapi , klu semua "kekuatan" tuh dah tinggalkan aku ,, mcm mne aq nak terus hidup ? maybe , skrg aku kena bina kekuatan utk diri aku sendiri .. aq x bleh nak bergantung harap kat org lain kan ? Tapi , semua yg berlaku ada hikmah di kan ? maybe , ada bnyk kebaikannyer .. Fatin , aq x akan nangis utk ko *bergenang air mata jer * aq akan sentias fikir perkara negetif tntg ko *positif :p* .. supaya aq x menangis !



♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥