Wordless Wenesday



Assalamualaikum .. Me again in front of screen .. *bnyk buat post hari nih?* Biasalah kebosann ddk kat rmh , ALONE ! Hari nih pon sebenarnyer ada koko , tapi x dpt dtg atas sebab yg x bleh dielakkan .. Ptg nih pon x sure bleh dtg ker tak .. Fikir x nak dtg , tapi esok bestie aq smbut bufday so kena dtg jugak .. Disebabkan aku x dtg , so aq htr wakil iaitu adik aku .. okey lah tuh , kan ? Kiranyer adalah jugak sebahagian drpd aku ..

Tadi buat blogwalking , saper kata blogwalking tuh nak cari followers jer , bnyk lgi manfaat nyer. So , tadi saja lah baca artikel-2 pasal cinta-cinton nih .. Adalah jugak aq share kat sini ckit , tapi klu nak baca sepenuhnyer pergi lah kat laman web tuh sendiri ! Smpai kwn aq ckp "ko nih selalu dpt benda alah nih , ko jumpa kat mne ? " "Ko nih mcm x knal pulak , aq kan suka membaca" dgn poyo nyer aq jwb :P ..  So , from those artikel aku dpt belajar benda bru , best x ? Hhihihi .. 

Bulan nih , 3 org kwn aku sambut diorg punya bufday .. So , semalam lps kelas ICTL , terus gi beli present .. Tapi , ada kwn aku sorang nih , Fatin , x hbs-2 mintak CD THE BOYS ! hey , klu aq beli CD tuh pon , belum tentu aq nak bgi .. drpd aq bgi ko , baik aq ambik jer *kidding* .. Semalam dah gaduh dgn dia .. Aq tgh tulis, tetiba dia ambik then dia koyakkan .. Mmg aq melenteng arr , ada ke patut dia baling sampah tuh kat tmpat aku ,, SHIT !! Dia yg koyakkan skrg dia baling sampah tuh kat tempat aku .. Aq dah geram , aq kutip blik smpah tuh ,, aku baling tepat kena kat muka dia .. Klu tgk muka dia time tuh , kelakar pon ada .. Aq dah berangan nih , "mcm dlm TV pulak :D " Then , aq sja nak marh dia lebih-2 bab nak berdrama dgn dia .. Tetiba , aq dgr suara Iskandar .. *dia nmpk ker? * Mmg sah , dia nmpk aq gaduh dgn Fatin .. Aq dah malu nih , mesti dia nak gelakkan aq bila tgk muka aq time mrh .. Yelah , klu aq mrh bebetul muka aq bertukar merah ! HUh ! DAMN .. tapi dah okey dgn Fatin , x bleh mrh lelama dgn dia kesian budak kecik tuh .. ;)

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥