Empat Tiga Dua


Assalamualaikum ! Hello .. buat apa tuh ? Saya di sini , kepeningan mendgr bunyi bola disepak .... MEMEKAK ! Hmm , apa-2 jelah .. Sejak keblkgan nih , makin ramai pulak yg nak "kacau" aku .. Henpon pon , asyik berbunyi jer .. Malas nak layan , apa pon .. Ada org gossipkan aku bercouple dgn kwn bru aq sendiri .. Mne ada kitaorg kwn jer lah .. Even , aku dgn dia pernah jadi musuh ,, tapi skrg kitaorg dah berkwn baik kan ? sama mcm gmbr kat atas tuh , benci , benci , benci tapi tetap terselit rasa syg sebgai seorg kwn .. Bukan sebagai kekasih tau .. Semalam dlm kelas agama , diorg sengaja kaitkan aku dgn Iskandar , kononnyer aku bercouple dgn dia .. Korang thu uztaz ckp apa kat Iskandar "apa , Iskandar suka Nadia ? langkah mayat saya dulu ! " Aku dah gelak mcm org gila nih , Iskandar pon dah memalu kucing .. Sepnjg kelas agama tuh , aq dgn Iskandar dah mcm cacing kepanasan ,, mne tidaknyer semua yg uztaz ckp ditujukan khas buat kami berdua .. klu cerita kat sini , lgi ramai yg fikir bebukan ! Waktu nak blik sklh tuh , aq senyum kat Iskandar .. Then , ustaz tnyer " knp Nadia ,, senyum kat Iskandar ? Korang ada hubungan istimewa ker ? " " Knp apa ? X adalh , uztaz " Aq dah panik , mcm mne uztaz bleh nmpk nih ? Terus kuar dari kelas klu x mcm-2 lgi ustaz tnyer .. Esok mlm , Iskandar col aku ,, dia ckp dia malu bila ustaz ckp mcm tuh *aq perempuan lgi malu* >.< .. Kitaorg bergayut smpai tetiba dia letak bab ayah dia dah mrh .. So , kitaorg smbung sms jer lah ..


Demikian lah kisah kami berdua  , hanya berkwn x ada lebih atau terkurang .. So , jgn nak judge kitaorg bercouple lgi -..-

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥