A Break ~


Assalamualaikum ^^ Hye ! jam menunjukkan pukul 10:55 am .. yes , i thinking dah lambat ker nak pergi sklh .. hahahak , sepatutnyer hari sklh x bleh 0n9 , tapi dah aku x bleh tidur .. so , bukak jerlah memandangkan parents aku x der kat rmh :P



okey , tgk pic kat atas nih ! first time edit guna software nih .. bru jer upload kat fb .. okey x ? sesiapa yg rasa cantek like lah , klu x nak pon x apa , x kisah pon .. 


okey , kenal x pic saper kat atas nih ? hah , mesti kenal kan .. yelah , budak cantk setiap hari masukkan pic bru .. sama jer dgn twins dia tuh .. sama-2 comel ! 



hah , yg sorang nih akak form 4 ! yeh , sebaya dgn abg aku & merupakan jiran aku sendiri ! ramai yg ckp akak nih comel , smpai ada org tuh asyik puji dia jer .. hahahahak !

mesti korang tertanya-2 , asal aku upload pic diaorg nih .. hah , sebabnyer dia org like pic aku yg kat atas tuh ! wakakaka ! sengaja jer letak gmbr diaorg nak cari ilham utk buat post .. x der yg special pon .. cuma , aku rasa terharu sikit sebab diaorg nih dah lah comel , klu masukkan pic tuh beratus org like ! hah , that why rasa mcm terharu sebab org yg lebih comel drpd kita , like gmbr aku yg perasaan nih !

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥