TodaY WaS a FaiRytaale


Assalamualaikum ,,
heeyy budak tommey and ensem !

Here I am talking to the moon and waiting for sunny day *hmmm* Arrhh , mengaku I'M BORING ! Baru lepas terima panggilan dri Adrina .. ader keje sikit .. Lama kan aku x buat post bru *lama lah sngt* :P Baru-2 nih aku tgok WAYANG ! hOhoho .. lama x tgk , guess cerita apa ? Alvin And The Chipmunks 3 .. Hehehe , syok , rugi x tgok .. Kitaorg dtg satu family tapi masuk wayang laen-2 .. ayh & abg aku tgk cerita lain .. mama & irfan tunggu kat luar sebab irfan tkut .. Wokey , nak citer aper lgi ? Tajuk merapu , x der hala tujuan ..

Yehh , sklh nak mula ! Rindu korang ! Tak sabar nak pakai brg-2 sklh yg berbau kedai tuh .. OMG , Irfan dah bnagun mesti dia nak main GAME ! hmm ! Takpe , dia mengantuk lgi tuh .. Korang kelas aper thun dpn ? Huh , aku x thu lgi .. Tapi dgr cerita num 1-7 jer yg naik kls .. Aku num 8 .. Melepas peluang keemasan .. Masti adek aku bngge dia dpt kelas KRK , then mula lah nak perli .. Whatever , kelas mne-2 pon , klu rajin usaha bru pndai ..

My Family wanna go , goo , gooooo MELAKA ! Hehehe , x sabar rasanyer .. Kitaorg dah booking HOMESTAY ! First time menginap kat homestay .. Best ker x ? Belom cuba , belom thu .. :) Kitaorg plan nak gi 27 Disember - 30 Disember x lama jer lgi .. Excited ! Apa-2 pon doakan kitaorg selamat smpai & selamat pergi .. Yelah , malang x berbau ..

My brother got 8A in PMR , x lama nanti dia dpt Ipad , unwait for it ..

♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥