bufday celebrations...

helloww...
lama x post kat beloq nie....
nak story ckit tntg bufday party aku hrtu...
aku x buat kat rmh sendiri..,buat kat rmh Tina..
mula-2 nak buat kat rmh Teha,tapi disebabkan sebab yg x munasabah aku buatlah kat rmh Tina..
knp x buat kat rmh aku? sebab Tina yg ajak buat kat rmh dia so,buat jelah..
mula-2 parents aku x kasi bab tkut menyusahkan...
then,mak dia col mak aku..
so.,mak aku pon berilah restu...


sebenarnyer pada hari yg sama Mimie pon buat openhouse..
tapi dia buat awal...
jadi mula-2 gi rmh Mimie dulu,brulah gi rmh Tina,then Wahidah...
Niaa tido rmh Tina [nak gi dating sebenarnyer]


so..,biasa jer...
nyanyi,tiup lilin,potong kek...
the best thing is Tina main guitar utk bufday aq..!!!

sebenarnyer..,bnyk yg luar biasa yg terjadi kat aq antara kekwn aku..
tapi mls nak cerita bebnyk..
penat nak menaip...
tapi yg x best nyer,gitar Tina jtuh..!!! :'(
hbs pecah [ckit jer]
tapi..,Tina kte nanti dia nak beli guitar bru..
jadi bertambah lah koleksi gitarnyer kpd 4...
weeeeee.....


hahahax...
gmbr...??
errmmm...Tina x msukkan gmbr lgi lah....
nanti korang tgk sendiri kat fb erk...
sory guys...


klah bye...
nak tido...esok sklh...


♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥