0n 18 sept...^_^

hri tu ialah hari bertuah aku...
hari aku dilahirkan..

mlm sebelumnyer..,aku berjaga pukul 12 tgh mlm..
waiting for wishes on my bufday...
sampai dlm  kul 1 pagi aku tunggu satu wish pon x sampai..
hampeh... :P

esoknyer,bngun lambat & kelam kabut bab kena pergi openhouse..
terus terang aku ckp hari tu full...
smpai aku sendiri pon kelam kabut nak gi semau openhouse hri yg sama,..

aku gi kemboja dulu bab nak tumpangkan kwn baek aku Tina...
first..,kitaorg gi Anggerik at Qama house...
kitaorg org first yg dtg..,jadi kitaorg tunggu dulu...
dah lama tunggu,Tina ckp "jomlah mkn lambat lgi diorg smpai"
so..,aq ikut jerlah...

aq mkn ckit jer..,minum air jer bnyk bab dlm air tu ader nata de coco...!!!
sedap...!!,aku & wahidah ambik nata de coco jer yg bnyk...:DD

tetiba..,tina mintak hanset aku..nak x nak aku kena bgi...
dah lah bateri hanset aq dah low...
tina pergi bluetooth lgu dgn aq...,mmg jap agi bateri handset aq kosong arr...

dah selesai mkn..,kitaorg bergmbr kat rmh Qama...
x cukup dgn tu..,kat luar rmh pon nak jugak...
aku ikut jelah..,diorg yg ajak kan..

lps tu..,kitaorg gi solat jap...
lps solat tina kte hanset aku dah terpadam...
mmg hbs bateri...!!

then,Luqman ajak gi rmh dia..
kitaorg gi jln kaki jer lgpon rumah dia dekat...

sampai rmh luqman mak dia hidang nasi goreng...
sedap..!!
aku dgn tina mmg muka x malu gi tambah dua kali...:DD

then ayah aq col tina bab nak srh aq blek..
bab kitaorg nak gi rmh makcik kitaorg kat kl..
so..,aq kena blek awal..
klu x bleh pergi beraya rmh Niaa kejap... 
 
♥ Lots Of Love , Nadya Nadyra ♥